Neustále inovuji. Je třeba děti k učení motivovat, podpořit jejich kreativitu. Možnosti, jež jsou nyní ve světě k dispozici, lze zařadit do hodin i v našich školách. Průběžně v jednotlivých hodinách využívám mnoho různých programů. Střídáním aktivit se mi lépe daří podnítit zájem žáků o probírané učivo. Každý týden se sama stávám žákyní a kromě tvorby se učím nové technologie ovládat. Udržet krok s dobou není vůbec jednoduché.
Žáci jsou vnímaví a rychle se všem novotám přizpůsobují. Při hrách, které na tabletech a mobilech hrajeme naživo, vzniká často velmi soutěživé klima. Tvoření soutěžních týmů přenechávám raději počítači. Neustále se tak skupinky mění a všichni se učí spolupracovat navzájem.
V našich hrách a tvorbě není důležité zvítězit. Vzdělání jde ruku v ruce s hrou, čímž je skvěle naplňován odkaz „UČITELE NÁRODŮ“ Jana Amose Komenského „ ŠKOLA HROU“.
O atmosféře ve třídě svědčí fotografie pořízené z realizace jednoho ze zadaných úkolů. Žákovské týmy si procvičovaly znalosti názvů jednotlivých částí kostry člověka.
K fotografiím jsem přiřadila i ukázky obrázků slovních mraků. Jsou skvělým důkazem, jak lze získané vědomosti žáků propojit s dovednostmi užívání moderních technologií.
Mgr. Jarmila Loudová